Babeczki trójkolorowe bez pieczenia

Pomysł na zdrowy i pyszny deser, w dodatku bez pieczenia!

Składniki (na ok. 6 sztuk)

  • kasza jaglana,
  • kasza kukurydziana,
  • mleko,
  • wiórki kokosowe,
  • kakao,
  • kostka czekolady,
  • miód,
  • dodatki (orzechy, pestki dyni, owoce).

Gotujemy 0,5 szklanki kaszy jaglanej. Kiedy woda wyparuje dodajemy odrobinę mleka, tak żeby kasza dalej pozostała gęsta.

Kiedy trochę ostygnie (opcjonalnie dodajemy łyżeczkę miodu) dzielimy ja na pół i do jednej części dodajemy wiórki kokosowe, a do drugiej kostkę czekolady i 1 łyżeczkę kakao. W tym czasie gotujemy kasze kukurydziana (ok. 6/7 łyżek). Babeczki nie są słodkie, więc można je dosłodzić według upodobań.

Układamy warstwowo do sylikonowej formy. Wkładamy do lodówki na min 30 min- u mnie cała noc. Polecam jeść je z dżemem lub jogurtem.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

OWOC ŻYCIA - czy wiesz jaki to ? Dlaczego nie należy łączyć słodkich napojów i posiłków bogatych w białko? Właściwości orzechów nerkowca Domowa biała czekolada z pistacjami! Wartość żywieniowa orzechów - czy warto je jeść? Jakie ryby jeść podczas odchudzania? Niskokaloryczne ryby na diecie Jakie są najzdrowsze rodzaje kawy? Omlet - przepis. Jak zrobić fit omlet? Colostrum - naturalne źródło odporności Mięso czy orzechy? Sprawdź, co będzie służyć twojemu zdrowiu Odtruwanie organizmu – efekty, przygotowanie, jednodniowy detoks Wiosenne sałatki, od których nie przytyjesz