Babeczki trójkolorowe bez pieczenia

Pomysł na zdrowy i pyszny deser, w dodatku bez pieczenia!

Składniki (na ok. 6 sztuk)

  • kasza jaglana,
  • kasza kukurydziana,
  • mleko,
  • wiórki kokosowe,
  • kakao,
  • kostka czekolady,
  • miód,
  • dodatki (orzechy, pestki dyni, owoce).

Gotujemy 0,5 szklanki kaszy jaglanej. Kiedy woda wyparuje dodajemy odrobinę mleka, tak żeby kasza dalej pozostała gęsta.

Kiedy trochę ostygnie (opcjonalnie dodajemy łyżeczkę miodu) dzielimy ja na pół i do jednej części dodajemy wiórki kokosowe, a do drugiej kostkę czekolady i 1 łyżeczkę kakao. W tym czasie gotujemy kasze kukurydziana (ok. 6/7 łyżek). Babeczki nie są słodkie, więc można je dosłodzić według upodobań.

Układamy warstwowo do sylikonowej formy. Wkładamy do lodówki na min 30 min- u mnie cała noc. Polecam jeść je z dżemem lub jogurtem.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Jak szybko przytyć domowym sposobem? Oto 5 sposobów na przyrost masy ciała Sok z cytryny - właściwości Dzienne zapotrzebowanie na kalorie kobiet i mężczyzn Kolacja na diecie - co na kolację na diecie? Dietetycy odpowiadają Dietetyczny koktajl witaminowy Bananowy chleb Produkty, których nie należy odgrzewać Najbardziej kaloryczne potrawy świata (WIDEO) Chia nasion czar Skąd biorą się choroby cywilizacyjne? 5 superziaren, które powinny znaleźć się w diecie sportowca Ile jajek dziennie można jeść, by odżywiać się prawidłowo?

Popularne w tym tygodniu:

Zdrowe śniadanie, które da ci siłę. Co warto zjeść przed aktywnym dniem?