Babeczki trójkolorowe bez pieczenia

Pomysł na zdrowy i pyszny deser, w dodatku bez pieczenia!

Składniki (na ok. 6 sztuk)

  • kasza jaglana,
  • kasza kukurydziana,
  • mleko,
  • wiórki kokosowe,
  • kakao,
  • kostka czekolady,
  • miód,
  • dodatki (orzechy, pestki dyni, owoce).

Gotujemy 0,5 szklanki kaszy jaglanej. Kiedy woda wyparuje dodajemy odrobinę mleka, tak żeby kasza dalej pozostała gęsta.

Kiedy trochę ostygnie (opcjonalnie dodajemy łyżeczkę miodu) dzielimy ja na pół i do jednej części dodajemy wiórki kokosowe, a do drugiej kostkę czekolady i 1 łyżeczkę kakao. W tym czasie gotujemy kasze kukurydziana (ok. 6/7 łyżek). Babeczki nie są słodkie, więc można je dosłodzić według upodobań.

Układamy warstwowo do sylikonowej formy. Wkładamy do lodówki na min 30 min- u mnie cała noc. Polecam jeść je z dżemem lub jogurtem.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Ekspert: lepiej pić wodę gotowaną jeden raz Najlepsze zamienniki kawy Zdrowe zamienniki niezdrowych produktów Produkty, od których możesz być uzależniony ze względu na znak zodiaku DESER na PIĘKNĄ CERĘ Wegańskie ciasteczka Zdrowe śniadanie, które da ci siłę. Co warto zjeść przed aktywnym dniem? Racuszki z jabłkiem Na odbudowę energii najlepsza jest kawowa drzemka Sprawdzamy skład zdrowych chipsów. Kupisz je w wielu sklepach Najmniej kaloryczne orzechy - jakie jeść na diecie? Najlepsze orzechy na odchudzanie Właściwości przyprawy dyniowej. Poznaj 7 korzyści, jakie niesie dla twojego zdrowia