Babeczki trójkolorowe bez pieczenia

Pomysł na zdrowy i pyszny deser, w dodatku bez pieczenia!

Składniki (na ok. 6 sztuk)

  • kasza jaglana,
  • kasza kukurydziana,
  • mleko,
  • wiórki kokosowe,
  • kakao,
  • kostka czekolady,
  • miód,
  • dodatki (orzechy, pestki dyni, owoce).

Gotujemy 0,5 szklanki kaszy jaglanej. Kiedy woda wyparuje dodajemy odrobinę mleka, tak żeby kasza dalej pozostała gęsta.

Kiedy trochę ostygnie (opcjonalnie dodajemy łyżeczkę miodu) dzielimy ja na pół i do jednej części dodajemy wiórki kokosowe, a do drugiej kostkę czekolady i 1 łyżeczkę kakao. W tym czasie gotujemy kasze kukurydziana (ok. 6/7 łyżek). Babeczki nie są słodkie, więc można je dosłodzić według upodobań.

Układamy warstwowo do sylikonowej formy. Wkładamy do lodówki na min 30 min- u mnie cała noc. Polecam jeść je z dżemem lub jogurtem.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Wegetarianizm. Jak przygotować wege obiad? Nowy wskaźnik masy ciała zastąpi BMI? Czarny pieprz idealny na odchudzanie! Graviola – właściwości, które warto znać! Jęczmień - superziarno dla sportowców Oto 3 bardzo dobre powody, aby wybierać orzechy pekan Sos z cukinii Co się stanie z twoim ciałem, gdy zrezygnujesz z nabiału? Bakłażany - wartości odżywcze, korzyści dla zdrowia Olej z wiesiołka - zapomniany sposób na długie zdrowie! Wyrzuć garnki i patelnie, czyli na czym polega dieta raw Obłędny pudding z tapioki z wanilią, musem z mango i truskawkami

Popularne w tym tygodniu:

Liczenie kalorii a odchudzanie. Czy liczenie kalorii w produktach ma sens? 3 popularne aplikacje do liczenia kalorii - dostępne w polskiej wersji językowej Kawa bezkofeinowa – delektuj się doskonałym smakiem i aromatem kawy przez cały dzień Jak liczyć kalorie jedzenia i do czego to potrzebne?