Babeczki trójkolorowe bez pieczenia

Pomysł na zdrowy i pyszny deser, w dodatku bez pieczenia!

Składniki (na ok. 6 sztuk)

  • kasza jaglana,
  • kasza kukurydziana,
  • mleko,
  • wiórki kokosowe,
  • kakao,
  • kostka czekolady,
  • miód,
  • dodatki (orzechy, pestki dyni, owoce).

Gotujemy 0,5 szklanki kaszy jaglanej. Kiedy woda wyparuje dodajemy odrobinę mleka, tak żeby kasza dalej pozostała gęsta.

Kiedy trochę ostygnie (opcjonalnie dodajemy łyżeczkę miodu) dzielimy ja na pół i do jednej części dodajemy wiórki kokosowe, a do drugiej kostkę czekolady i 1 łyżeczkę kakao. W tym czasie gotujemy kasze kukurydziana (ok. 6/7 łyżek). Babeczki nie są słodkie, więc można je dosłodzić według upodobań.

Układamy warstwowo do sylikonowej formy. Wkładamy do lodówki na min 30 min- u mnie cała noc. Polecam jeść je z dżemem lub jogurtem.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Kutia wigilijna - znacie? Jak nie, to poznajcie Przepisy Anny Lewandowskiej i Ewy Chodakowskiej na zdrowe dania Niesamowite produkty, które gwarantują zdrowie i urodę Musli i owsianki w saszetkach - które są najlepsze? TARTA DAKTYLOWA Z PROTEINOWYM KREMEM KOKOSOWYM i borówkami Sól - wróg Twojego zdrowia WRAP ze SZPINAKU - zielone przyspieszenie metabolizmu Picie alkoholu po treningu. Czy alkohol niweluje skutki treningu siłowego? Te objawy świadczą o zakwaszeniu organizmu! Prosta metoda, dzięki której oczyścisz organizm z toksyn Rola magnezu w organizmie Wpływ diety na nasze zapachy Chcesz schudnąć? Włącz do menu te superprodukty

Popularne w tym tygodniu:

Czym jest koncentrat białka serwatkowego? Nadmiar żelaza w organizmie - jak do niego dochodzi, jakie są objawy? Superfoods - hit czy mit? Ashwagandha - czym jest i jak działa na nasz organizm? Żywność koszerna - czym jest? Głóg - właściwości i zastosowanie