Babeczki trójkolorowe bez pieczenia

Pomysł na zdrowy i pyszny deser, w dodatku bez pieczenia!

Składniki (na ok. 6 sztuk)

  • kasza jaglana,
  • kasza kukurydziana,
  • mleko,
  • wiórki kokosowe,
  • kakao,
  • kostka czekolady,
  • miód,
  • dodatki (orzechy, pestki dyni, owoce).

Gotujemy 0,5 szklanki kaszy jaglanej. Kiedy woda wyparuje dodajemy odrobinę mleka, tak żeby kasza dalej pozostała gęsta.

Kiedy trochę ostygnie (opcjonalnie dodajemy łyżeczkę miodu) dzielimy ja na pół i do jednej części dodajemy wiórki kokosowe, a do drugiej kostkę czekolady i 1 łyżeczkę kakao. W tym czasie gotujemy kasze kukurydziana (ok. 6/7 łyżek). Babeczki nie są słodkie, więc można je dosłodzić według upodobań.

Układamy warstwowo do sylikonowej formy. Wkładamy do lodówki na min 30 min- u mnie cała noc. Polecam jeść je z dżemem lub jogurtem.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

6 zdrowych składników do koktajli, których jeszcze nie próbowałaś Odmiany śliwek i ich zastosowanie 6 znaków, że powinnieneś pić więcej wody! Pierniczki bez glutenu, bez laktozy i bez jajek Wody smakowe, które odchudzają Pod jaką nazwą producenci żywności ukrywają w swoich produktach glutaminian sodu? (WIDEO) Dietetyczny sernik - składniki, dietetyczne przepisy na sernik bez cukru Z czym do chleba? Trzy przepisy na fit pasty kanapkowe 10 zasad zdrowego odżywiania Masło orzechowe z nerkowców Sprawdzamy batoniki typu musli. Zdrowa przekąska czy sztuczka marketingowa? Dieta redukcyjna – charakterystyka, zapotrzebowanie energetyczne

Popularne w tym tygodniu:

Przyrost wagi podczas pandemii? Pozbądź się nadmiaru tkanki tłuszczowej szybko i bez wyrzeczeń!