Babeczki trójkolorowe bez pieczenia

Pomysł na zdrowy i pyszny deser, w dodatku bez pieczenia!

Składniki (na ok. 6 sztuk)

  • kasza jaglana,
  • kasza kukurydziana,
  • mleko,
  • wiórki kokosowe,
  • kakao,
  • kostka czekolady,
  • miód,
  • dodatki (orzechy, pestki dyni, owoce).

Gotujemy 0,5 szklanki kaszy jaglanej. Kiedy woda wyparuje dodajemy odrobinę mleka, tak żeby kasza dalej pozostała gęsta.

Kiedy trochę ostygnie (opcjonalnie dodajemy łyżeczkę miodu) dzielimy ja na pół i do jednej części dodajemy wiórki kokosowe, a do drugiej kostkę czekolady i 1 łyżeczkę kakao. W tym czasie gotujemy kasze kukurydziana (ok. 6/7 łyżek). Babeczki nie są słodkie, więc można je dosłodzić według upodobań.

Układamy warstwowo do sylikonowej formy. Wkładamy do lodówki na min 30 min- u mnie cała noc. Polecam jeść je z dżemem lub jogurtem.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery Wafle ryżowe i pieczywo chrupkie - jeść czy nie? DYNIA – HIT JESIENI? Wartości odżywcze kasz Kwaśny smak w zdrowej diecie. Właściwości szczawiu Poznaj siłę zarodków pszennych Bądź trendy z OMEGĄ-3. Bierzemy pod lupę zalety oleju lnianego Przez trzy dni jadłam tylko kaszę gryczaną i surowe warzywa. Tak oczyszczałam organizm Najbardziej kaloryczne potrawy świata (WIDEO) Dlaczego warto pić białą herbatę? Witamina B3, czyli niacyna - właściwości, występowanie, niedobór Fit burger - wersja z wołowiną

Popularne w tym tygodniu:

Co warto wiedzieć o sałatkach funkcjonalnych? Sprawdź!