Babeczki trójkolorowe bez pieczenia

Pomysł na zdrowy i pyszny deser, w dodatku bez pieczenia!

Składniki (na ok. 6 sztuk)

  • kasza jaglana,
  • kasza kukurydziana,
  • mleko,
  • wiórki kokosowe,
  • kakao,
  • kostka czekolady,
  • miód,
  • dodatki (orzechy, pestki dyni, owoce).

Gotujemy 0,5 szklanki kaszy jaglanej. Kiedy woda wyparuje dodajemy odrobinę mleka, tak żeby kasza dalej pozostała gęsta.

Kiedy trochę ostygnie (opcjonalnie dodajemy łyżeczkę miodu) dzielimy ja na pół i do jednej części dodajemy wiórki kokosowe, a do drugiej kostkę czekolady i 1 łyżeczkę kakao. W tym czasie gotujemy kasze kukurydziana (ok. 6/7 łyżek). Babeczki nie są słodkie, więc można je dosłodzić według upodobań.

Układamy warstwowo do sylikonowej formy. Wkładamy do lodówki na min 30 min- u mnie cała noc. Polecam jeść je z dżemem lub jogurtem.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Śniadania od Chodakowskiej na okres jesienno-zimowy. Aż siedem propozycji! Co pić zamiast kawy żeby dodać sobie energii? Placki z niepalonej kaszy gryczanej Produkty, które powodują zmęczenie Dlaczego warto jeść mięso z perliczki? Wyjaśniamy Krzem - dlaczego warto go uzupełniać? Jak jeść aby nie chorować i wzmocnić odporność? Starożytne sposoby na odkwaszenie organizmu Ananas - owoc, który odchudza Dlaczego warto pić białą herbatę? Kawa rozgrzewająca idealna na jesień i zimę. Przepis Anny Lewandowskiej Kolorowo, smacznie i zdrowo - kwiaty jadalne w diecie

Popularne w tym tygodniu:

Ile owoców dziennie? Czy można je zjadać w dowolnych ilościach? Cholesterol. Co jeść przy wysokim poziomie cholesterolu? Dieta na obniżenie cholesterolu