Mariusz Pudzianowski haruje w upale. "Samo się nie zrobi"

Babeczki trójkolorowe bez pieczenia

Pomysł na zdrowy i pyszny deser, w dodatku bez pieczenia!

Składniki (na ok. 6 sztuk)

  • kasza jaglana,
  • kasza kukurydziana,
  • mleko,
  • wiórki kokosowe,
  • kakao,
  • kostka czekolady,
  • miód,
  • dodatki (orzechy, pestki dyni, owoce).

Gotujemy 0,5 szklanki kaszy jaglanej. Kiedy woda wyparuje dodajemy odrobinę mleka, tak żeby kasza dalej pozostała gęsta.

Kiedy trochę ostygnie (opcjonalnie dodajemy łyżeczkę miodu) dzielimy ja na pół i do jednej części dodajemy wiórki kokosowe, a do drugiej kostkę czekolady i 1 łyżeczkę kakao. W tym czasie gotujemy kasze kukurydziana (ok. 6/7 łyżek). Babeczki nie są słodkie, więc można je dosłodzić według upodobań.

Układamy warstwowo do sylikonowej formy. Wkładamy do lodówki na min 30 min- u mnie cała noc. Polecam jeść je z dżemem lub jogurtem.

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na śniadanie. Pięć przepisów Kupujesz borówki? Sprawdź, po czym poznasz, że są najlepsze Obłędny pudding z tapioki z wanilią, musem z mango i truskawkami ARBUZOWE LOVE z MASCARPONE Oglądasz mecz? Zrezygnuj z menu typowego kibica! Dlaczego warto jeść warzywa? Odchudzające przepisy: sałatka z kurczakiem i truskawkami Czy warto używać syropu klonowego na diecie? Kiszonki i ich właściwości zdrowotne Oto 18 produktów z minimalną ilością kalorii, które pomogą ci zrzucić wagę Dlaczego warto jeść chleb Ezechiela? Odżywianie to podstawa!